Music Player

Friday 23 June 2017

මයුරපාද ආදි සිසුවාගේ මේ තරම් රිදවුමක්. තොරතුරු දැනගන්න ලිපිය කියවන්න



කාලෙකට පස්සේ ආයෙත් මයුරපාද ආදි සිසුවෙක් එක්ක කතා කරන්නයි හදන්නේ. මොහු එක්ක කතා කරන්න විශේෂ හේතුව තමයි පහුගිය දවසක එලිදක්වපු ඔහුගේ පලවෙනි ගීතය. ඔහු නමින් චමින්ද. චමින්ද මහතා මයුරපාද මිතුරෝ අපිත් එක්ක කතා කරන්න එකතු වුණේ මේ විදිහට..

_________________

චමින්ද 


* මොකක්ද සම්පූර්ණ නම?

චමින්ද එදිරිසිංහ.

* මයුරපාදයේ මොන කංඩායමේද?

99 කංඩායමේ.

* ගම් පලාත කොහෙද?.. පවුලේ විස්තර ටිකක් මතක් කරොත් ?.

කන්දේවත්ත. අම්මයි  තාත්තයි අක්කයි අයියයි.

* මොකද මේ දවස්වල වෙන්නේ ?

මේ දවස්වල බෑන්ඩ් එකේ වැඩ තමයි දිගටම.

* සංගීත කංඩායමක් තියෙනවාද?. මොකක්ද නම?

නාවික හමුදාවේ සංගීත කංඩායම.

* ඒ කියන්නේ රැකියාව නාවික හමුදාවේ ද?

ඔව් නාවික හමුදා සංගීත කංඩායමේ.

* දැනට සිංදු කීයක් කරලා තියෙනවාද ?

තවම එකයි.



* කවුද සිංදුව ලීවේ?.. සංගීත කාගෙද?. ඒ ගැන විස්තර ටිකක් කියන්න..

Music කලේ ත්‍රිශාන් බදුගේද සිල්වා , Lyrics නවීන් පෙරේරා.

* කොහොමද සිංදුවට ලැබුණු ප්‍රතිචාරය ?

හොද ප්‍රතිචාරයක් තියෙනවා. ලගදී video එක කරන්න බලාපොරොත්තු වෙනවා.

* ඉස්කෝලේ සංගීතය විෂයක් විදිහට කරාද ?

ඔව් මම Music ඉගෙන ගත්තා. රම්‍යලතා වික්‍රමසිංහ මැඩම්ගෙන්.ඒ වගේම පොඩ් කාලේ ගමේ ගල්අතර ඉස්කෝලේට යද්දී සංගීතය උගන්වපු චාන්දනී රනසිංහ ගුරු මෑණියන් මේ වෙලාවේ මතක් කරනවා.

* ඒ කාලේ ඉස්කෝලේ විදුහල්පති විදිහට හිටියේ කවුද ?

මෙඩේරිගම සර්.

* ගුරුවරු කිහිපදෙනක් මතක් කරොත්?


වික්‍රමසිංහ සර් , උදේනි මැඩම් , චාන්දනී මැඩම්

* වැඩිපුරම ගුටි කෑවේ කාගෙන්ද ?.

වික්‍රමසිංහ සර්ගෙන්.

* ඉස්කෝලේ එකට හිටපු යාළුවෝ ටිකක් මතක් කරොත් ?

නදීක දංගොල්ල , චන්දන වික්‍රමසිංහ.



* ඇයි සිංදුවක් කරන්න හිතුවේ ?.

පොඩ් දවස්වල ඉදන්ම ආසාවක් තිබුනා. ඉස්කෝලේ one man show එකක් කරන්න අදහස් තිබුනා. ඒ දවස්වල සල්ලි තිබ්බේ නෑ.

* මයුරපාද ජීවිතේ ගැන මොකද හිතෙන්නේ ?

ගොඩක් සතුටුයි. මට ඉස්කෝලේ ගොඩක් අය ආදරේ කලා මම සිංදු කියන නිසා. මම 98 , 99 අවුරුදු දෙකේම සමස්ථ ලංකා ගියා. 99 අවුරුද්දේ දෙවෙනි ස්ථානය ලැබුනා.

* ආයෙත් ඉස්කෝලේ යන්න අවස්ථාවක් දුන්නොත් වැඩියෙන්ම යන්න කැමති පංතිය මොකක්ද?. ඒ පංතිය භාර ගුරුතුමා , ගුරුතුමිය විදිහට තෝරගන්නේ කවුද?

12 - C,  වික්‍රමසිංහ සර්.

* ඉස්කෝලේ වර්තමාන තත්වය ගැන මොකක්ද අදහස ?

අපේ කාලෙට වඩා ගොඩක් දියුණුයි. පහසුකම් හොදයි , ඒ ගැන සතුටුයි.



* මයුරපාද මිතුරෝ ගැන මොකද හිතෙන්නේ ?

ගොඩක් සතුටුයි. ගොඩක් අය ගැන ලිපි දාලා තියෙනවා දැක්කා. මම ඇත්තටම බලාපොරොත්තු වුණා කවුරු හරි අපි ගැනත් හොයලා බලයි කියලා. මොකද මමත් ඉස්කෝලේට කීර්තියක් ගේන්න මහන්සි වෙලා තියෙනවා.

* අවසාන වශයෙන් මොකක්ද කියන්න තියෙන්නේ?


මේ විදිහට කතා කරපු එකට ගොඩක් ස්තූතියි. මම යන ගමනට උදව් කරන එක මට ලොකු හයියක්. මගේ සිංදුව out කරපු දවස්වල post එකක් දාලා තිබුනා. මට ගොඩක් සතුටුයි. මාව දන්නේ නැති අයත් මට කතා කලා ඒ post එක නිසා. මයුරපාද මිතුරෝ හරහා මාව අදුනගත්තා ගොඩක් යාළුවෝ. ජය වේවා.

* ප්‍රසංගවලට සම්බන්ධ කරගන්න විදිහත් මතක් කරමු..


0714365626.
ඉස්කෝලේ සම්බන්ධ වෙලා කරන ඕනම ප්‍රසංගයකට මම නොමිලේ සම්බන්ධ වෙනවා. ඒක ම⁣ට ලොකු ආඩම්බරයක්.

*******

ගීතය රසවිදින්න පහතින් 
   
                  

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
සිව් වසරක් පුරා " මයුරපාද මිතුරෝ " සමගින් රැදී සිට් ආදරණීය ඔබ සැමට මයුරපාද මිතුරෝ කංඩායමේ විශේෂ ස්තූතිය. 


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
මයුරපාද මිතුරෝ මෙම අඩවියෙහි පළවන ලිපි පිලිබඳ තොරතුරු ප්‍රථමයෙන් සහ ඉක්මනින් ලබාගැනීමට අපගේ නිල facebook පිටුව සමග එකතුවන්න

මයුරපාද මිතුරෝ සමග එක්වූ ඔබට ස්තූතියි!.

0 comments:

Post a Comment